levá dekorace článkupravá dekorace článku
27.01. 2015

Pracovník Hotline (systémový specialista)

Pracovník Hotline (systémový specialista)

Předmět práce: přijímání, zpracování, delegování a řešení zákaznických ICT požadavků

Požadavky:

* VŠ, případně SŠ vzdělání technického směru
* dobrá znalost prostředí Windows Server a souvisejících služeb (Active Directory, DNS, DHCP, FS, PS a další)
* dobrá znalost klientského prostředí Windows + Office
* orientace v počítačových sítích a klíčových aplikacích (např. poštovní a databázové systémy)
* orientace v hardware (stanice, servery, disková pole, ...)
* praktická znalost práce s MS Office (zejména Word a Excel)
* dobré komunikační schopnosti (ústní i písemné), schopnost týmové práce
* spolehlivost, odpovědnost, samostatnost a pečlivost
* zájem o obor, ochota učit se nové věci a aktivní přístup k sebevzdělávání
* znalost anglického jazyka (minimálně na úrovni pre-intermediate), schopnost přijmout a vyřídit telefonní hovor v angličtině

Uvítáme rovněž případné znalosti:

* serverových aplikací Microsoft (MS SQL, MS Exchange, MS Lync, MS SharePoint, ...), ale i ostatních výrobců
* monitorovacích nástrojů (MS SCOM, Nagios, ...)
* síťových technologií

Nabízíme:

* špičkové vzdělání v oboru a získání mezinárodních certifikací
* úzké vztahy s hlavními výrobci v oboru ICT (zejména spol. Microsoft a HP), dané naším předním postavením na trhu
* výborné zázemí a inspirativní tým spolupracovníků
* adekvátní platové ohodnocení, řadu firemních výhod

Místo výkonu práce:

* Ústí nad Labem

Více informací ZDE